Firma w Czechach

Zakładanie, sprzedaż, wirtualne biuro

Skontaktuj się z nami

Firma w Czechach

Zakładanie, sprzedaż, wirtualne biuro

Skontaktuj się z nami

Twoja firma w Czechach

Stabilna gospodarka, wykwalifikowana siła robocza i atrakcyjny system podatkowy – to tylko niektóre z zalet posiadania firmy w Czechach. Nasz partner – Czechy Biznes Expert wspiera przedsiębiorców, którzy planują rozpoczęcie działalności gospodarczej w Republice Czeskiej. Nie musisz martwić się barierą językową, współpracą z urzędami i skomplikowanymi sprawami administracyjnymi. Doświadczeni specjaliści szybko i skutecznie otworzą Twoją firmę w Czechach i pomogą w rozpoczęciu działalności w tym kraju. Pomoc obejmuje różne aspekty prowadzenia biznesu, takie jak rejestracja pojazdów, uzyskiwanie zezwoleń i koncesji, tłumaczenia i inne obszary związane z prowadzeniem działalności w Czechach. Na każdym etapie współpracy zyskujesz kompleksowe wsparcie i doradztwo biznesowe.

Czechy Biznes Expert – zakres usług

icon

Wirtualne biuro w Ostrawie

Zapewniamy adres dla siedziby firmy w centrum Ostrawy w formie abonamentu na 6 lub 12 miesięcy. Oferujemy atrakcyjny adres do rejestracji firmy, który będzie również adresem korespondencyjnym. Przyjmiemy wszelkie listy i przesyłki, jakie do nas trafią, a w razie wyrażenia takiej chęci, zeskanujemy listy i dostarczymy je na Twój adres e-mail. Będziemy przechowywać korespondencję do momentu odbioru albo odeślemy ją na wskazany przez Ciebie adres. W ramach abonamentu otrzymujesz także dostęp do sal konferencyjnych na spotkania biznesowe w Ostrawie (Czechy) oraz 10 miastach w Polsce. Współpracę możemy rozpocząć zdalnie, wizyta w Czechach nie jest obligatoryjna.

icon

Rejestracja spółki

Zakładamy spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (s.r.o.) w Czechach na indywidualne życzenie Klienta. Korzystając z usługi rejestracji spółki, dowolnie ustalasz wszystkie parametry spółki – nazwę, wysokość kapitału zakładowego, zakres działalności. Siedzibą Twojej firmy w Czechach może być nasze wirtualne biuro w Ostrawie. Czas niezbędny na uruchomienie firmy i rozpoczęcie działalności wynosi ok. 2 tygodni. Formalności ograniczyliśmy do minimum, tak aby maksymalnie oszczędzić Twój czas.

icon

Gotowe spółki

Rejestrujemy i sprzedajemy spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (s.r.o.) w Czechach, gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia działalności na terenie tego kraju. Jesteśmy pierwszym i jedynym właścicielem spółek, a sprzedaż możemy zorganizować nawet w 1 dzień. Podpisanie niezbędnych dokumentów może odbyć się w Ostrawie, jak również w 1 z 10 polskich biur: w Krakowie, Katowicach, Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Rzeszowie, Łodzi, Wrocławiu i Lublinie. Oferowane spółki nie posiadają żadnej historii, długów ani zobowiązań, ponieważ nigdy nie prowadziły działalności gospodarczej. Jest to więc szybka i bezpieczna opcja na start biznesu w Czechach.

icon

Założenie działalności

Oferujemy szybką i bezproblemową rejestrację jednoosobowych działalności gospodarczych (OSVČ) w Czechach. Na załatwienie formalności potrzebujemy 24 godzin od skompletowania niezbędnej dokumentacji. Po tym czasie możesz z powodzeniem rozpocząć działalność na terenie Czech. Pomożemy założyć rachunek bankowy dla firmy i znacząco obniżyć koszty prowadzenia działalności. Siedzibą Twojej firmy może być nasze wirtualne biuro w Ostrawie.

icon

Rejestracja aut

Oprócz zakładania spółek i działalności gospodarczych, zajmujemy się także rejestracją samochodów w Czechach. Dysponujemy w tym zakresie dużym doświadczeniem oraz sprawdzonymi w praktyce procedurami. Korzystając z naszej pomocy, masz pewność, że rejestracja auta w Czechach przebiegnie szybko i sprawnie. Współpracujemy z brokerami ubezpieczeniowymi, dzięki czemu pomożemy w organizacji OC i AC. Zapewniamy też asystę tłumacza na przeglądzie aut w Czechach.

icon

Rejestracja do VAT

Firmy zagraniczne, które nie posiadają na terenie Czech siedziby ani oddziału, mogą zostać objęte obowiązkiem rejestracji do podatku VAT w Czeskiej Republice. O nadanie statusu czynnego płatnika podatku VAT w Czechach można się też ubiegać dobrowolnie. Oferujemy pomoc w takiej rejestracji, co pozwoli na zaoszczędzenie czasu oraz jednoczesne uniknięcie komplikacji i nieporozumień w całym procesie rejestracji. Oczekujemy od Ciebie minimum formalności.

icon

Likwidacja spółki

Reprezentujemy spółki przy rozpoczęciu likwidacji u notariusza, przygotowujemy wnioski, podania oraz inne niezbędne dokumenty, które likwidator składa następnie zgodnie z naszymi instrukcjami do odpowiednich urzędów. Doradzimy na każdym kroku i znajdziemy najprostsze rozwiązania. Pomożemy nawiązać współpracę z rzetelnym biurem rachunkowym. Będziemy też pośredniczyć w kontaktach jako tłumacze.

icon

Wirtualny asystent

Usługa wirtualnego asystenta obejmuje pomoc w bieżących sprawach na terenie Czech. Wirtualny asystent może zająć się przygotowaniem dokumentów i prezentacji na spotkanie biznesowe, obsługiwać sprawy administracyjno-biurowe, takie jak ewidencja dokumentów, przetwarzanie zamówień itp. Do jego obowiązków może należeć też wykonywanie połączeń telefonicznych, umawianie wizyt, rezerwacja biletów lotniczych i obsługa poczty elektronicznej.

icon

Tłumaczenia czesko-polskie i polsko-czeskie

Wykonujemy tłumaczenia pisemne i oferujemy asystę tłumacza na spotkaniach biznesowych oraz w sytuacjach życia codziennego. Dostarczamy zarówno tłumaczenia zwykłe, jak i uwierzytelnione. Specjalizujemy się w tłumaczeniu tekstów specjalistycznych z dziedzin takich jak: biznes, prawo gospodarcze i handlowe, medycyna, transport. Tłumaczymy umowy, pisma urzędowe, dokumenty niezbędne do rejestracji samochodów itp. Zapraszamy do współpracy zarówno firmy, jak i osoby fizyczne.

Skonsultuj się z naszym doradcą

    FAQ - najczęściej zadawane pytania

    • Jak długo trwa proces zakładania firmy w Czechach?

      Czas niezbędny na kompletne uruchomienie firmy w Czechach i rozpoczęcie działalności wynosi ok. 2 tygodni. Sprzedaż gotowej spółki s.r.o. zorganizujemy w ciągu 1 dnia, jednak zaktualizowane dane w Rejestrze Handlowym będą widoczne po około 14 dniach.

    Otrzymaliśmy łącznie
    opinii ze średnią

    Opinie

    Michał Czarnecki
    Michał Czarnecki
    10:19 19 Aug 24
    Gorąco polecam - usługi księgowe prowadzone są bardzo sumiennie i zawsze terminowo :)
    Krystian Goc
    Krystian Goc
    05:51 13 Aug 24
    Zawsze wszystko profesjonalnie i na czas. Współpraca z Panią Anią to czysta przyjemność. Polecam to biuro.
    Specbud Wiktor Bereda
    Specbud Wiktor Bereda
    09:04 02 Jul 24
    Po kilku latach współpracy z biurem PG Partner Gospodarczy możemy stanowczo powiedzieć, że nigdy nie mieliśmy tak profesjonalnej obsługi. Nasze relacje biznesowe opierają się na partnerstwie, rzetelności, sumienności, a przede wszystkim terminowości. Zarówno Pani Anna Duda, jak również Pani Ewa Cesarz cechują się profesjonalizmem i chęcią współpracy. Nigdy nie zdarzyło się abyśmy oczekiwali dłużej na jakąkolwiek odpowiedź ze strony biura- wszelkie sprawy omawiane są na bieżąco.
    Iwona Stolarska
    Iwona Stolarska
    10:46 20 May 24
    Polecam usługi świadczone przez biuro PG Partner. Pracownicy mają ogromną wiedzę i są bardzo pomocni. Miesieczne deklaracje księgowe i kadrowe wysyłane są na czas. Pomoc Pani Ani przy kontakcie z Urzędem Skarbowym oraz pomoc w wysyłce sprawozdania rocznego była nieoceniona. Dzięki pracy Pani Ani, Magdy i Weroniki mogę zajmować się prowadzeniem działalności nie martwiąc się o sprawy księgowe.
    Leszek L.
    Leszek L.
    09:31 13 May 24
    Gorąco polecam.. współpraca bezproblemowa... Pani Ania miła uśmiechnięta nigdy nas nie zawiodła...
    Forge Play
    Forge Play
    16:12 10 May 24
    Zdecydowanie polecam całą firmę jak i panią Kowalską zajmującą kadrami i płacami.
    Jubiler Kroza
    Jubiler Kroza
    10:13 10 May 24
    Współpracujemy z księgową Pani Svetlaną oraz kadrowej Pani Magdaleną od dwóch lat. Polecamy! Ich profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie w naszą firmę zasługują na najwyższe pochwały. Zawsze cierpliwie odpowiadają na nasze pytania, co pomaga nam czuć się pewnie w kwestiach finansowych.
    Żaneta Duliban
    Żaneta Duliban
    08:08 10 May 24
    Kadry w mojej Spółce prowadzi Pani Magda, z którą mam bezproblemowy kontakt sms, mail i telefoniczny. Zawsze chętnie odpowie na każde pytanie, a wszystkie dokumenty są na czas.Polecam współpracę :))
    B2B Service
    B2B Service
    08:55 25 Apr 24
    Bardzo chciałbym podzielić się moimi wrażeniami na temat biura rachunkowego PG Partner Gospodarczy w Katowicach, a zwłaszcza mojej księgowej, Pani Annie Dudzie. Od momentu rozpoczęcia współpracy z tym biurem, doświadczyłem profesjonalizmu, zaangażowania i niezwykłej precyzji w prowadzeniu mojej księgowości.Pani Anna Duda wykazuje się ogromną wiedzą oraz doświadczeniem w dziedzinie księgowości, zawsze służąc mi pomocą w rozwiązywaniu wszelkich problemów. Jej staranność i dokładność w pracy dają mi pewność, że moje finanse są w najlepszych rękach.Dodatkowo, biuro rachunkowe PG Partner Gospodarczy w Katowicach jest miejscem, które cechuje profesjonalizm, elastyczność i otwartość na potrzeby klienta. Obsługa jest zawsze uprzejma i pomocna, a wszelkie sprawy są załatwiane sprawnie i terminowo.Zdecydowanie polecam biuro rachunkowe PG Partner Gospodarczy oraz Panią Annę Dudę wszystkim przedsiębiorcom poszukującym solidnego partnera w dziedzinie księgowości.
    Iulian Dordea
    Iulian Dordea
    12:12 23 Apr 24
    At the bookkeeping company "PG Partner Gospodarczy - Katowice" i met wonderful people, that were always, ALWAYS very helpful. Their office location in Katowice is right on the pietonal street, with easy access. And with their group of companies, they offer many other services for Polish companies (companies setup in Poland, HR services, virtual office, etc etc.). Should someone need bookkeeping services in Katowice area, I recommend to contact them.W firmie księgowej "PG Partner Gospodarczy - Katowice" spotkałem wspaniałych ludzi, którzy zawsze, ZAWSZE byli bardzo pomocni. Ich biuro w Katowicach znajduje się tuż przy głównej ulicy, z łatwym dostępem. A wraz ze swoją grupą firm oferują wiele innych usług dla polskich firm (zakładanie firm w Polsce, usługi HR, wirtualne biuro itp.). Jeśli ktoś potrzebuje usług księgowych w okolicach Katowic, polecam skontaktować się z nimi.
    Jacek Cholewa
    Jacek Cholewa
    10:35 23 Apr 24
    Biuro rachunkowe PG Partner Gospodarczy jest Biurem profesjonalnym, sumiennym i co bardzo ważne terminowym. Prowadzę działalność gospodarczą ponad 23 lata i korzystałem wcześniej z różnych Biur. Współpraca z PG trwa już nieprzerwanie od kilku ładnych lat i jest współpraca bezproblemową. Ze strony Biura można liczyć na wsparcie, doradztwo a tematy trudne rozwiązywane są "od ręki". Personel Biura poza profesjonalnym podejściem, wiedzą, starannością charakteryzuje się "ludzkim podejściem". Korzystając z okazji chciałbym podziękować Pani Ani i Pani Ewie za pilnowanie moich tematów :-)
    Maciej D
    Maciej D
    20:12 28 Mar 24
    Współpracuję z Biurem Rachunkowym PG Partner Gospodarczy od momentu powołania naszej spółki, czyli już ponad 4 lata. Jestem zadowolony z ich kompleksowej obsługi w zakresie księgowości i części kadrowej, którą również postanowiliśmy powierzyć PG.Dlaczego polecam to biuro?1. Profesjonalizm i rzetelność: Księgi handlowe spółki są prowadzone rzetelnie, a wszelkie zadania realizowane terminowo. (To ważne, aby mieć pewność, że nasze finanse są w dobrych rękach).2. Przyjazna atmosfera: współpraca z Biurem przebiega w bardzo przyjaznej atmosferze. Pracownicy są zaangażowani, otwarci i zawsze gotowi pomóc. Szczególnie chciałbym podkreślić dobry kontakt z Panią Anią, księgową :)Rozmowa z nią to czysta przyjemność, a jej doradztwo jest zawsze konkretne i trafne.3. Fachowa i kompleksowa pomoc: Biuro nie tylko prowadzi księgi, ale również dba o część kadrowo-płacową. W sytuacjach wymagających niezwłocznej interwencji zawsze mogę liczyć na ich wsparcie.W pełni rekomenduję Biuro Rachunkowe PG Partner Gospodarczy wszystkim, którzy poszukują solidnego partnera w zakresie obsługi księgowej oraz kadrowej. To miejsce, gdzie można liczyć na profesjonalizm, zaangażowanie i fachową pomoc.
    Zobacz wszystkie opinie
    js_loader
    Sprawdź opinie wybranego biura rachunkowego

    Blog o księgowości dla firm

    post-thumbnail

    Umowa użyczenia – treść i przedmiot umowy [Wzór umowy]

    05 September 2024

    Umowę użyczenia zazwyczaj podpisuje się z krewnymi lub przyjaciółmi, aby umożliwić im bezpłatne korzystanie z konkretnego przedmiotu na czas określony lub nieokreślony. Co powinno być zawarte...

    post-thumbnail

    Umowa dzierżawy – treść i przedmiot umowy [Wzór umowy]

    03 September 2024

    Dzierżawa funkcjonuje w Polsce od wielu lat. Kojarzymy ją przede wszystkim z oddaniem do użytkowania gruntu, np. rolnego, w zamian za uiszczanie określonej w umowie opłaty....

    post-thumbnail

    Obowiązki finansującego i korzystającego wynikające z umowy leasingu

    28 August 2024

    W ostatnim artykule omówiliśmy treść i przedmiot umowy leasingu. Dziś poruszamy temat obowiązków wynikających z umowy leasingu dla obu stron. Wzór umowy leasingu do pobrania znajdziesz...

    Inne usługi naszej grupy

    post-thumbnail

    Zakładanie i sprzedaż spółek

    • Zakładanie spółek z o.o.
    • Sprzedaż gotowych spółek z o.o. z VAT
    • Sprzedaż gotowych spółek komandytowych
    • Sprzedaż gotowych spółek stażowych
    • Sprzedaż spółek w 11 miastach
    • 11 lat na rynku, blisko 2500 sprzedanych spółek

    Promocja
przy zakupie spółki

    Księgowość dla spółki

    50% taniej

    przez pierwsze 3 miesiące umowy

    oszczędzasz min. 825 zł netto

    post-thumbnail

    Wirtualne biuro

    • Adres do rejestracji i korespondencji
    • Odbiór listów i paczek
    • Powiadomienia o odbiorze (e-mail)
    • Skanowanie listów bez limitów
    • Bezpłatny numer telefonu
    • Bezpłatny dostęp (10h) do 11 sal konferencyjnych w 2 krajach
    • Panel klienta 24/7

    Promocja na biuro wirtualne

    dla klientów księgowości

    500 zł netto

    przez pierwszy rok umowy

    oszczędzasz min. 220 zł netto

    post-thumbnail

    Firma w Czechach

    • Doradztwo księgowe i podatkowe
    • Reprezentacja klienta przed urzędami
    • Doświadczenie w obsłudze dużych podmiotów
    • Wysokie ubezpieczenie OC
    • Niezwykle sympatyczny zespół
    • Obsługa w języku polskim, angielskim oraz czeskim
    • Wieloletni staż na rynku

    Dedykowany system CRM dostarcza Cogitech