Biuro rachunkowe dla Twojej firmy

Biuro rachunkowe. Księgowość dla firm. 10 oddziałów.

Umów bezpłatną konsultację

Biuro rachunkowe dla Twojej firmy

Umów bezpłatną konsultację

Księgowość pełna i uproszczona

Każde przedsiębiorstwo musi zapewnić sobie obsługę operacji księgowych. Co do zasady, każda firma może prowadzić księgowość pełną. Jednak w przypadku mikroprzedsiębiorstw i małych firm znacznie wygodniejsze jest prowadzenie księgowości uproszczonej. Wymaga ona tworzenia zdecydowanie mniejszej liczby dokumentów. Operacje księgowe i rozliczenia odbywają się w oparciu o PKPiR (Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów), ryczałt od przychodów ewidencjonowanych lub kartę podatkową.

 

Wybierając pełną księgowość, będziemy musieli prowadzić księgę główną, księgi pomocnicze, wykaz aktywów i pasywów oraz zestawienia obrotów i sald. Obsługa pełnej księgowości wymaga dużej wiedzy, znacznych nakładów pracy i odpowiedniego oprogramowania. Prowadzenie pełnej księgowości oznacza też potrzebę opracowania polityki rachunkowości. Dzięki szczegółowym zestawieniom wszelkich operacji biznesowych, pełna księgowość umożliwia szybką i dokładną kontrolę finansów firmy. Mogą z niej korzystać zarówno wewnętrzne, jak też zewnętrzne organy kontrolne do prowadzenia skutecznego monitorowania finansów.

0

Aktywnych oddziałów

0

Zadowolonych klientów

0

+

Obsłużonych branż

0

Dokumentów zaksięgowanych w 2023 r.

Dlaczego my?

PG Partner Gospodarczy to profesjonalne biuro rachunkowe z oddziałami w 10 największych miastach w Polsce.

  • Doświadczony i silny zespół

    Zatrudniamy profesjonalistów, którzy nie tylko zaksięgują Twoje dokumenty, ale też podzielą się wiedzą, doradzą w kwestiach biznesowych oraz podatkowych.

PG Partner Gospodarczy – cennik usług księgowych

Liczba dokumentów Księgowość dla działalności gospodarczej Pełna księgowość dla spółki
do 30 dokumentów 300 zł/mies. 550 zł/mies.
od 31 do 50 dokumentów 500 zł/mies. 700 zł/mies.
od 51 do 80 dokumentów 650 zł/mies. 1000 zł/mies.
od 81 do 100 dokumentów 800 zł/mies. 1100 zł/mies.
od 101 do 150 dokumentów 900 zł/mies. 1400 zł/mies.
od 151 do 180 dokumentów 1000 zł/mies. 1700 zł/mies.
od 181 do 200 dokumentów 1150 zł/mies. 1950 zł/mies.
powyżej 201 dokumentów wycena indywidualna wycena indywidualna
Pobierz cennik usług dodatkowych

W cenie obsługi otrzymujesz

Księgowość dla działalności gospodarczej

  • ewidencja VAT
  • wyliczanie podatku dochodowego PIT
  • reprezentowanie przed urzędami w zakresie wynikającym z realizowanej umowy
  • bieżące wsparcie związane z prowadzoną działalnością
  • roczne rozliczenie podatkowe firm

Pełna księgowość dla spółki

  • ewidencja VAT
  • wyliczanie podatku dochodowego CIT
  • sporządzanie sprawozdań finansowych
  • reprezentowanie przed urzędami w zakresie wynikającym z realizowanej umowy
  • bieżące wsparcie związane z prowadzoną działalnością

Program do fakturowania online

Dodatkowo, będąc naszym klientem, otrzymujesz bezpłatny dostęp do platformy do wystawiania faktur sprzedaży, która oferuje również możliwość samodzielnego ewidencjonowania kosztów oraz kontrolowania płatności.

 

Subiekt 123 to prosty w obsłudze program do fakturowania online z opcją zarządzania magazynem. Pozwala na efektywne zarządzanie danymi klientów oraz prowadzenie kartotek usług, towarów i innych zasobów. Jest zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo/nexo PRO, co umożliwia bieżące przekazywanie dokumentów do biura rachunkowego PG Partner Gospodarczy. Program został zaprojektowany w taki sposób, aby użytkownik mógł samodzielnie, w miarę rozwoju firmy, aktywować dodatkowe moduły, które oferują nowe funkcje, takie jak obsługa magazynu czy integracja z drukarkami fiskalnymi.

icon

Umów bezpłatną konsultację z księgową

Zapraszamy na bezpłatną rozmowę lub spotkanie z księgową w jednym z naszych biur rachunkowych: w Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Katowicach, Rzeszowie bądź Lublinie. Rozmowa jest całkowicie niezobowiązująca, a dzięki niej będziemy mogli zaproponować wstępny pakiet rozwiązań i optymalizacji. Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!

Umów bezpłatną konsultację
image

Jak możesz podpisać z nami umowę?

icon

Stacjonarnie

Umowę możesz podpisać osobiście w jednym z naszych 10 oddziałów – w biurze rachunkowym w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Katowicach, Gdańsku, Rzeszowie i Lublinie. Wymagamy minimum formalności – w większości przypadków wystarczy stawić się u nas z dokumentem potwierdzającym tożsamość. Biuro rachunkowe obsługujące Twoją firmę nie definiuje miejsca podpisania umowy. Dla przykładu – umowę na księgowość we Wrocławiu możesz bez problemu podpisać w Katowicach.

icon

Korespondencyjnie

Jeżeli nie jesteś w stanie stawić się w jednym z naszych biur osobiście, możesz podpisać umowę z nami korespondencyjnie. Nie ma dla nas znaczenia to, gdzie aktualnie przebywasz, o ile masz dostęp do internetu i możliwość nadania dokumentów kurierem. Proces nawiązania współpracy może wydłużyć się o kilka dni z uwagi na dodatkowy czas oczekiwania na wypełnione dokumenty.

icon

Elektronicznie

Najwygodniejszą i najszybszą metodą jest podpisanie umowy drogą elektroniczną – poprzez dedykowaną platformę wymiany i autoryzacji dokumentów w internecie – Autenti. Ten sposób zdalnego podpisywania dokumentów jest całkowicie bezpieczny i nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania czy zakładania konta – jedynie urządzenia z dostępem do internetu.

Otrzymaliśmy łącznie
1 6 1
opinii ze średnią
4 , 9 8

Opinie

Maciej Bartnicki
Maciej Bartnicki
09:42 12 Nov 24
Bardzo duże zaangażowanie w załatwianiu spraw. Milo sprawnie. Gorąco polecam 🙂
Weronika Lipka
Weronika Lipka
07:14 11 Nov 24
Świetne biuro, pełen profesjonalizm i do tego z uśmiechem :) obsługa rzeczowa i na najwyższym poziomie, polecam!
Adam K
Adam K
19:28 03 Nov 24
Konto Prywatne
Konto Prywatne
19:28 03 Nov 24
Wszystko ok
Weronika Sekreta
Weronika Sekreta
19:26 03 Nov 24
Aleksandra dfgrg
Aleksandra dfgrg
13:46 03 Nov 24
Daria Czekała
Daria Czekała
22:21 02 Nov 24
Marius Kolanowski
Marius Kolanowski
09:25 02 Aug 24
Dziękuję za profesjonalne podejście biura we wszystkich sprawach, w których GP Partner reprezentuje moją firmę. Szczególnie pragnę podziękować Pani Juli Jankiewicz za jej podejście do pracy.
R / A
R / A
10:52 20 Jun 24
Polecam jak najbardziej
MK
MK
08:00 29 May 24
Profesjonalna obsługa, terminowe działanie i fachowa wiedza. Zawsze mogę liczyć na szybką i dokładną obsługę.Gorąco polecam!
Żaneta Duliban
Żaneta Duliban
08:04 10 May 24
Księgowością mojej Spółki zajmuje się Pani Julia, która jest w 100% zaangażowana w to, co robi. Bezproblemowy kontakt sms, mail i telefoniczny. Pani Julia posiada ogromną wiedzę, zawsze doradzi najlepsze rozwiązanie. :)
Build Investments
Build Investments
09:13 24 Apr 24
Fantastyczna współpraca z Panią Julią: reaguje na każdy kontakt, profesjonalność oraz zaangażowanie ponad normę i w każdym calu, bardzo pomocna, uprzejma i życzliwa osoba z dużą wiedzą.
Tomek
Tomek
11:47 23 Apr 24
Z biura jestem bardzo zadowolony. Wszystko terminowo i profesjonalnie. Bardzo dobry kontakt z Panią Julią, która obsługuje moją firmę. Polecam z czystym sumieniem
Adam Dobosz
Adam Dobosz
10:31 23 Apr 24
Profesjonalne podejście do potrzeb indywidualnych, rzetelne i terminowe sprawozdania i raporty. Firma PG Partner Gospodarczy Wrocław obsługuje moją firmę już kilka, polecam.
Wakor Wrocław
Wakor Wrocław
15:53 26 Mar 24
Z biurem PG Partner Gospodarczy Wrocław współpracujemy od stycznia tego roku i z czystym sumieniem możemy je polecić. Cenimy ich za profesjonalizm, kompleksową obsługę, atrakcyjne ceny i nowoczesne rozwiązania. Szczególnie doceniamy możliwość korzystania z obsługi całkowicie online.
Anastasiya Piterska
Anastasiya Piterska
17:09 11 Mar 24
Polecam biuro rachunkowe PG Partner Gospodarczy. Wszystkie dokumenty są na czas oraz kompletne. Pani (opiekun) jest niezwykle pomocna i kompetentna. Przyjemna cena oraz pełna uczciwość ze strony pracowników. Są zawsze dostępni i chętni udzielenia pomocy. Polecam z całego serca!
Marta Gaik
Marta Gaik
09:38 08 Mar 24
Polecam biuro. Każda z osób niezwykle merytoryczna i kompetentna. Dedykowany opiekun to jeden z największych plusów współpracy. Bezproblemowy kontakt, pomoc, doradztwo przy zachowaniu uczciwych stawek. Zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka przyjaznej i kompetentnej księgowości.
Zobacz wszystkie opinie
js_loader
Sprawdź opinie wybranego biura rachunkowego

FAQ - najczęściej zadawane pytania

  • Co obejmuje usługa księgowa?

    Zapewniamy pełną obsługę księgową małym, średnim i dużym firmom o różnych obszarach działalności. Do naszych obowiązków należy: prowadzenie ewidencji VAT, wyliczanie podatku dochodowego PIT oraz CIT, sporządzanie sprawozdań finansowych, reprezentowanie firm przed urzędami oraz bieżące wsparcie i doradztwo związane z prowadzoną działalnością. Sprawdź, co obejmuje usługa kadrowo-płacowa.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

    Blog o księgowości dla firm

    post-thumbnail

    Sprzedaż nieruchomości – jak rozliczyć podatek?

    21 November 2024

    Sprzedaż nieruchomości może wiązać się z istotnym przypływem środków finansowych, który w określonych sytuacjach wymaga zgłoszenia do urzędu skarbowego. Kiedy należy to zrobić i kto jest...

    post-thumbnail

    Spadek po rodzicu – jak rozliczyć podatek?

    18 November 2024

    Jak przystąpić do rozliczenia spadku po zmarłym rodzicu? Dziedziczenie po najbliższych wiąże się z koniecznością załatwienia formalności podatkowych. Aby prawidłowo uregulować wszelkie zobowiązania, konieczne jest skontaktowanie...

    post-thumbnail

    Allegro – kurs akcji spada. Słabe prognozy na koniec roku

    14 November 2024

    Kurs akcji Allegro mocno spada. Największy polski gigant e-commerce, zmaga się z poważnymi trudnościami finansowymi. Po opublikowaniu wyników za trzeci kwartał 2024 roku, kurs akcji firmy...

    Inne usługi naszej grupy

    post-thumbnail

    Zakładanie i sprzedaż spółek

    • Zakładanie spółek z o.o.
    • Sprzedaż gotowych spółek z o.o. z VAT
    • Sprzedaż gotowych spółek komandytowych
    • Sprzedaż gotowych spółek stażowych
    • Sprzedaż spółek w 11 miastach
    • 11 lat na rynku, blisko 2500 sprzedanych spółek

    Promocja
przy zakupie spółki

    Księgowość dla spółki

    50% taniej

    przez pierwsze 3 miesiące umowy

    oszczędzasz min. 825 zł netto

    post-thumbnail

    Wirtualne biuro

    • Adres do rejestracji i korespondencji
    • Odbiór listów i paczek
    • Powiadomienia o odbiorze (e-mail)
    • Skanowanie listów bez limitów
    • Bezpłatny numer telefonu
    • Bezpłatny dostęp (10h) do 11 sal konferencyjnych w 2 krajach
    • Panel klienta 24/7

    Promocja na biuro wirtualne

    dla klientów księgowości

    500 zł netto

    przez pierwszy rok umowy

    oszczędzasz min. 220 zł netto

    post-thumbnail

    Firma w Czechach

    • Zakładanie spółek w Czechach
    • Gotowe spółki s.r.o.
    • Rejestracja działalności gospodarczych w Czechach
    • Rejestracja firm do VAT
    • Rejestracja pojazdów w Czechach
    • Wirtualne biuro w Ostrawie
    • Obsługa w języku polskim, angielskim oraz czeskim

    Dedykowany system CRM dostarcza Cogitech